Onze algemene voorwaarden zijn eerlijk, direct en open. Lekker kort en duidelijk, zonder moeilijke woorden. Liever de ingewikkelde versie lezen? Bekijk dan de algemene voorwaarden die de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie voor ons heeft opgesteld.
1. Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij Sazzles koopt of hebt gekocht. We laten je de voorwaarden zien bij elke bestelling die je doet, zodat je weet wat we voor je doen en wat wij van jou verwachten. Het kan gebeuren dat voor sommige producten aanvullende voorwaarden gelden. In dat geval gelden daarnaast deze algemene voorwaarden ook.
2. Definities
Daar zijn we kort over. De klant dat ben jij. Als jij een product in de webshop van Sazzles (dat zijn wij) bestelt dan doe je een aankoop. Ingewikkelder dan dat is het niet.
3. Bereikbaarheid
Sazzles is een webshop, we hebben dus geen bezoekadres. We zijn maar klein en daarom kunnen wij je geen call center service bieden. Wel kun je ons bereiken via email: info@sazzles.nl of via onze Facebook chat tussen 9:00-20:00 uur. Wij reageren altijd zo snel we kunnen!
4. Het aanbod
De producten van Sazzles zijn met zorg uitgezocht op materialen en herkomst. Hhet assortiment wisselt regelmatig of wordt aangevuld. Bij elk product staat de prijs incl. BTW vermeld. Een product ruilen mag natuurlijk, zie hiervoor onze retourinformatie.
5. De overeenkomst
We bieden je een veilige webomgeving. Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail en zodra jouw pakketje onderweg is krijg je van ons per email een track and trace code zodat jij je pakketje zelf kunt volgen.
6. Herroepingsrecht
Ben je toch niet blij met een besteld product? Dan heb je 14 dagen om het terug te sturen. Maak hiervoor gebruik van het retourformulier op de website. Het betaalde bedrag storten we aan je terug. Natuurlijk verwachten we dan wel dat het product ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking zit. Anders kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.
7. Verzendkosten bij retourneren
Retourneren is gratis als wij iets verkeerd hebben gedaan of wanneer je een product wilt ruilen. In andere gevallen kunnen wij retourkosten hanteren die verrekend worden met het terug te storten bedrag.
8. Wat je niet kunt retourneren
Sommige producten kun je helaas niet terugsturen. Producten die aan houdbaarheidsdata onderhevig zijn of waarbij sprake is van persoonlijke hygiene. In dat geval staat dit vermeld bij het product
9. Garantie
Wij doen onze uiterste best een goed product te leveren. Is er toch iets niet in orde? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.
10. Bezorging en uitvoering
Als jij je bestelling geplaatst hebt, dan gaan wij meteen aan de slag. We pakken het zorgvuldig in en geven het mee aan een vervoerder. Daarna ontvang jij bericht dat je pakketje onderweg is en je krijgt een track and trace code zodat je zelf je pakketje kunt volgen. Als het bezorgd is, krijgen wij ook bericht dat je pakketje is aangekomen.
11. Betaling
Betaling gaat via de website tijdens het bestelproces, je kunt kiezen tussen verschillende opties om te betalen.
12. Klachten
Als je toch ergens niet zo blij mee bent, dan horen wij dat graag. We zullen dan onze best doen om het voor je op te lossen.